فناوری اطلاعات

من در این وبلاگ قصد دارم تا به معرفی خدمات، اپلبکیشن و نرم افزارهای جدید بپردازم. امیدوارم با مطالب این وبلاگ کمکی در رونق کسب و کارها داشته باشم.

فناوری اطلاعات

من در این وبلاگ قصد دارم تا به معرفی خدمات، اپلبکیشن و نرم افزارهای جدید بپردازم. امیدوارم با مطالب این وبلاگ کمکی در رونق کسب و کارها داشته باشم.

پیامک انبوه

 

ارسال پیامک انبوه از روی نقشه:

شما با استفاده از این قابلیت پیامک انبوه در آی نوتی می‌توانید خدمات و محصولات خود را در منطقه ای که هستید معرفی کنید، این اطلاع رسانی بسیار پر باز ده است و می‌تواند مشتری‌های زیادی جذب کند.

ارسال پیامک از روی نقشه شماره افرادی است که زمان خرید سیم کارت آدرس خود را ثبت کرده اند.

در بانک‌های اطلاعاتی ارسال پیامک از روی نقشه شماره افرادی که خط ایرانسل و همراه اول دارند موجود‌ می‌باشد. این پیامک‌ها نوعی پیامک تبلیغاتی هستند که و به افرادی ارسال می‌شود آنهارا نمی‌شناسیم و قصد داریم با محصولات و خدمات خود آشنایشان کنیم .

ارسال پیامک‌های انبوه به صورت منطقه‌ای، که بر اساس شماره‌های کد پستی یا محدوده و خیابان ارسال می‌شود یک نوع پیشرفته‌ای از دسته بندی شماره مناطق مختلف می‌باشد و آی نوتی از این خدمات بروز برخوردار است.

برای این کار فقط کافی است از روی نقشه به منطقه مورد نظر رفته و آن را انتخاب کنید، بعد تعداد شماره‌های موجود در آن منطقه نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید پیام را یک جا به تمامی شماره‌ها ارسال کنید یا به صورت تصادفی به تعداد شماره‌های محدود و خاص ارسال کنید.

البته به این موضوع باید توجه داشت که شماره افراد در یک منطقه بر اساس کد پستی آنها ثبت شده است و بر روی قبض موبایل آنها است و پیام برای افرادی که همان لحظه در آن محل حضور دارند ارسال نمی‌شود.

شاید این مشکل برای شما پیش بیاید که کد پستی منطقه‌ای را ندانید، اما با نتخاب منطقه از روی نقشه حتی می‌توانید به منطقه ای که کد پستی آن را نمی‌دانید پیام ارسال کنید.

با عضویت در آی نوتی می‌توانید از این خدمات بهره مند شوید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.